تعهدات تِرَپ:

ترپ تعهد می دهد با تکمیل فرآیند خرید از سوی شما همراهان جان و دریافت فایل اقامت ، بتوانید به راحتی در ویلا و یا اقامتگاه مورد نظر، پذیرش شده و از امکانات آن بهره‌مند شوید. ممکن است در مواردی نادر به دلایل مختلف از جمله مشکلات اعلام شده از طرف ویلاها نظیر خرابی‌ها و حوادث طبیعی، اشتباهات انسانی همچون اشتباه فاحش در مبلغ اعلامی و همچنین موارد امنیتی مانند ورود مقامات بلندپایه، رزرو ثبت شده با مشکل مواجهه شود، در این‌گونه موارد ترپ تمام تلاش خود را می‌کند تا برای مهمانان خود، ویلا و یا اقامتگاهی مشابه با شرایط رزرو شده فعلی در نظر گیرد و درصورت عدم موفقیت در جلب رضایت مهمان (مسافر)، مبلغ را به‌صورت کامل بازگرداند و امتیاز ویژه ای را برای رزرو آتی وی منظور کند.

حفظ و نگهداری از رمز عبور بر عهده کاربران است و برای جلوگیری از هر گونه سوء استفاده احتمالی، کاربران نباید آن را برای شخص دیگری افشاء نمایند .تمامی اطلاعات کاربران نزد ترپ محرمانه تلقی می‌شود و ترپ متعهد می‌شود این اطلاعات را در اختیار شخص دیگر قرار ندهد، مگر در مواقعی که این اطلاعات از جانب مقامات قضایی ذیصلاح با داشتن حکم قانونی درخواست شود.

توجه داشته باشید که هرگونه مشگلات و جر و دعوا و بحث بین میزبان و میهمان برعهده خود میزبان و میهمان می باشد اما با این حال در صورت بروز مشکلات احتمالی بین میزبان و مهمان، تیم ترپ تمامی تلاش خود را جهت برطرف نمودن مشکلات به عمل خواهد آورد.

ترپ مجاز است با عنایت به شرایط و سیاست‌های شرکت، در صورت نیاز شرایط و بندهای قرارداد را اصلاح نماید و میزبان را از این تغییر مطلع سازد. تغییرات به محض به روزر‌سانی و اطلاع به میزبان، اجرایی خواهد شد و ادامه همکاری میزبان به منزله پذیرش تغییرات خواهد بود.

ترپ آموزش‌های لازم را به میزبان جهت به‌روزرسانی فهرست اقامتگاه‌ها و به‌روزرسانی تقویم پر یا خالی بودن واحد اقامتی ارائه خواهد داد. تغییراتی که در نتیجه اجاره‌ی اقامتگاه ایجاد می¬‌شود و هم‌چنین اطلاعات رزروهای انجام شده در هر لحظه برای میزبان از طریق پنل میزبان قابل مشاهده خواهد بود.


قوانین و مقررات ثبت نام و استفاده از تِرَپ:

  • کاربر با ثبت نام در ترپ می‌پذیرد که قوانین و مقررات ترپ را به صورت کامل مطالعه کرده، به مفاد آن آگاه و تمامی موارد آن را پذیرفته است. در صورتی که در آینده در این قوانین و مقررات تغییراتی ایجاد شود، در همین صفحه به‌روزرسانی و منتشر می‌شود و کاربر توافق می‏‌کند که استفاده مستمر از سایت به‌معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

  • قیمت اعلام شده با احتساب تمام عوارض محاسبه گردیده است و شما در ویلا بابت رزرو خود هزینه ای پرداخت نخواهید کرد.

  • مسئولیت تمامی فعالیت‌هایی که از طریق حساب کاربری اشخاص در ترپ انجام می‌شود به عهده کاربر است.

  • مسئولیت حفظ امنیت اطلاعات حساب کاربری از جمله نام کاربری و رمز عبور به عهده کاربر است. در صورت مفقود یا سرقت اطلاعات حساب کاربری، کاربر موظف است در اسرع وقت موضوع را به اطلاع شرکت برساند. بدیهی است تا زمانی که اطلاع‌رسانی به شرکت انجام نشده است مسئولیت همه فعالیت‌هایی که از طریق حساب کاربری مذکور انجام شده و می‌شود به عهده کاربر خواهد بود.

  • زمان تحویل و یا تخلیه اتاق مطابق با قانون آن ویلا می باشد در صورت نیاز به تحویل ویلا زودتر از زمان مورد نظر و یا تخلیه دیرتر از زمان اعلام شده حتما هماهنگی قبلی انجام پذیرد.

  • در صورت عدم مراجعه مسافر در زمان رزرو، ویلا براي مسافر خالي نگاه داشته شده و هيچگونه وجهي مسترد نخواهد شد.

  • اين سامانه بدلیل نسبی بودن خدمات هيچگونه مسئوليتي در قبال مواردي مانند كيفيت اتاق ، كيفيت استخر ، امکاناتویژه از قبیل مهماندار ، بادیگارد ، راهنمای سفر و آشپز و خدمات ویلا و غيره را ندارد و کنترل کیفی آن توسط میزبان می باشد.

  • مسئولیت حفظ امنیت اطلاعات حساب کاربری از جمله نام کاربری و رمز عبور به عهده کاربر است. در صورت مفقود یا سرقت اطلاعات حساب کاربری، کاربر موظف است در اسرع وقت موضوع را به اطلاع شرکت برساند. بدیهی است تا زمانی که اطلاع‌رسانی به شرکت انجام نشده است مسئولیت همه فعالیت‌هایی که از طریق حساب کاربری مذکور انجام شده و می‌شود به عهده کاربر خواهد بود.

  • در برخی شرایط ممکن است برای استفاده از خدمات، از کاربر درخواست احراز هویت شود، در چنین شرایطی اگر کاربر اطلاعات کافی را در اختیار شرکت قرار ندهد، شرکت می‌تواند حساب کاربری وی را مسدود کرده و از ارایه خدمات به وی خودداری کند.

  • کاربر می‌پذیرد که ترپ ارایه دهنده خدمات اقامتی نیست و تنها یک بستر نرم‌افزاری برای ارتباط میان میزبانان و مهمانان جهت توافق به انجام یک اقامت است.

  • مهمان وظیفه دارد ملک را همانطور که تحویل می گیرد، تحویل نیز بدهد و در صورت بروز هرگونه خسارتی توسط خودش، مهمانانش و یا افرادی که با اجازه او به ملک وارد شده اند، پدید آید موظف به جبران می باشد.

  • اعلام خسارت توسط میزبان به مهمان انجام خواهد شد. در صورت توافق مهمان خسارت را پرداخت می کند.

  • چنانچه ترپ به هر دلیل به این نتیجه برسد که حضور یک کاربر (میزبان/مهمان) ممکن است برای شرکت یا سایر کاربران مطلوب نباشد و یا موجب بروز مشکل شود، حق حذف دسترسی کاربر مذکور را دارد.

قوانین و مقررات استفاده از ترپ برای میزبان :

  • میزبان موظف است ملک مورد اجاره را در شروع مدت اجاره بصورت نظافت شده و مرتب تحویل مسافر دهد.

  • میزبان میبایست اطلاعات شخصی کامل خود را اعم از تلفن ثابت ، آدرس محل سکونت ، موبایل شخص ثالث در موارد اضطراری و غیره را به هنگام ثبت نام در سایت منعکس نماید.

  • درج قیمت واقعی ویلا الزامی بوده و دریافت هر گونه هزینه اضافه به مبلغ اظهار شده در سایت توسط مالک تحت عنوان کمیسیون ، پورسانت ، حق دلالی وغیره مجاز نمی باشد.

  • میزبان ملزم به ارائه امکانات ویژه مانند آشپز ، مهماندار ، بادیگارد و راهنمای سفر و ملزومات اظهار شده در فایل منزل به مهمانان میباشد .

  • میزبان پس از فرایند سپردن و نمایش ملک خود در سایت خود را ملزم به پاسخگویی به درخواستهای رزروی که برایش ارسال میشود میداند و در صورت عدم توجه مکرر به این امر ، ابتدا از سایت تذکر گرفته و در صورت ادامه فعالیت ایشان معلق میگردد.

  • میزبان اگر به هر دلیلی نخواهد ملک مورد نظرش خدمات دهی داشته باشد میبایست در پروفایل خویش اقدام به غیر فعال بودن آن نماید.

  • میزبان میتواند در صورت عدم تخلیه ملک در زمان مقرر اقدام به اخراج و یا در صورت ادامه ، خارج از تمایل وی به میزان دو برابر از مهمان کرایه دریافت کند.

  • مالک امکان استعلام سوء سابقه مهمان را از سایت ندارد.

  • میزبان میبایست به شرایط و قوانین رزرو و کنسلی سایت و نحوه تسویه حساب ملزم باشد.

قوانین و مقرات عمومی:

  • کلیه فرآیندهای خرید در وب سایت منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر موظف به رعایت قوانین و مقررات وب سایت در هنگام خرید است.

  • ترپ می تواند در صورت افزودن قابلیت ها و خدمات جدید و یا در جهت بهبود عملکرد، اقدام به به روز رسانی ضوابط و مقررات وب سایت نماید.

  • ترپ تنها یک بستر ارتباطی میان میزبان و مهمان است و به عنوان مجری تجربه یا میزبان اقامتگاه و ویلا محسوب نمی گردد. در ترپ، میزبان تجربه و یا اقامتگاه خود را معرفی می نماید و مهمان نیز با آگاهی نسبت به فعالیت پلتفرم ترپ اقدام به رزرو ویلا، اقامتگاه و تجربه و پرداخت به صورت آنلاین می نماید. ترپ در جهت بهبود ارایه خدمات خود نهایت تلاش خود را می نماید.

  • اطلاعات هتل‌های ارایه شده در ترپ، به‌صورت مستقیم از منابع رسمی(هتل ها، مراکز اقامتی و …) دریافت شده است و اطلاعات سایر اقامتگاه‌ها توسط مالکان آن در ترپ درج شده است. به‌علت تغییرات دوره‌ای این اطلاعات، تأیید صحت آنها برعهده همان منابع است. ترپ تلاش می‌کند تا این تغییرات را در کمترین زمان ممکن به‌روزرسانی کند.

  • اگر مالکیت ویلاها و سایر اقامتگاه‌ها با ترپ بود، مطمئنا تمامی خدمات اعلام شده از طرف مراکز اقامتی و ویلا را از لحاظ کیفیت و صحت تضمین می‌کرد، اما ترپ صرفا به عنوان یک بستر الکترونیک نسبت به اعلام خدمات اقدام می نماید و می کوشد کلیه اطلاعاتی را که توسط میزبان و یا ویلا اعلام می گردد، اعتبار سنجی و یا راستی آزمایی نماید. اطلاعات ویلاها، اقامتگاه در وب سایت ترپ شامل وضعیت ظرفیت اتاق ویلا یا اقامتگاه ، نقشه ویلا ، قیمتهای به روز شده ، تصاویر هتل ها، عوارض و مالیات، حق سرویس، وعده های قضایی، امکانات ویلا و ترانسفر فرودگاهی و… است حال ممکن است ویلا ها و سایر اقامتگاه‌ها در مواردی در ارایه خدمات اعلامی کوتاهی کنند و یا کلیه یا برخی از اطلاعات مندرج در صفحه ویلاها، اقامتگاه یا تجربه ترپ مطابق با اطلاعاتی که در زمان معرفی آن محصولات اعلام شده، نباشد. در این صورت مسئولیت ناشی از هرگونه نقض یا مغایرت با مالک ختل، اقامتگاه یا تجربه است در این‌صورت ما از شما می‌خواهیم تا این قبیل مشکلات را با ترپ درمیان بگذارید تا ضمن پیگیری، بازخورد آن را در اختیار سایر مسافرین قرار داده و در صورت لزوم، سرویس مذکور را از محصولات ترپ حذف گردد.

  • در روزهای پر مسافرِ سال، ویلا ها و سایر اقامتگاه‌ها قوانین خاصی را اجرا میکنند تا بتوانند مدیریت بهتری در پذیرش و ارایه خدمات داشته باشند. از جمله و نه محدود به این قوانین می‌توان به عدم پذیرش کنسلی و در برخی ویلا ها عدم ارایه سرویس‌های اتاق به‌صورت تخت اضافه اشاره کرد، ویلاها در این خصوص مسئولیتی نخواهد داشت.‎

  • احراز هویت مهمان و شرایط محرمیت، از سوی اقامتگاه یا ویلا و بر اساس ارزش ها و شئونات اسلامی است؛ اقامتگاه‌ها یا ویلا ها این اختیار را خواهند داشت در صورت عدم احراز شرایط محرمیت از ورود مسافرین به اقامتگاه ممانعت کرده و مطابق قوانین کنسلی عمل می‌کنند.

  • هنگامی که شما رزرو خود را کنسل می‌کنید، این ریسک برای اقامتگاه وجود دارد تا نتواند در زمان باقی مانده، واحد اقامتی خود را اجاره دهد. بنابراین منطقی است تا مبلغی را به‌عنوان جریمه‌ی استرداد از مهمان دریافت کند. سیاست صاحبان اقامتگاه‌ها در میزان این جریمه متفاوت است، از این‌رو قوانین کنسلی هر اقامتگاه، در صفحه آن اقامتگاه درج شده است و ممکن است با اقامتگاه دیگر متفاوت باشد. حتی ممکن است این قوانین در تمام سال یکسان نباشد. اطمینان داشته باشید ما تلاش می‌کنیم در صورت انصراف از رزرو، کمترین هزینه را بپردازید؛ برای همین از شما می‌خواهیم به محض انصراف ، ترپ را از تصمیم خود مطلع کنند تا جریمه کمینه شود. وجه مسترد شده به شماره حسابی که با آن از ترپ خرید کرده آید، واریز خواهد شد.

  • برای پذیرش بانوان که به‌صورت تنها قصد اقامت دارند قانوناً مشکلی وجود ندارد و با نامه رسمی شرکت ها و سازمان‌ها مبنی بر مأموریت و یا شرکت در همایش‌ها، اقامت به‌راحتی میسر می‌شود. اگر می‌خواهید مطمئن سفر کنید و خیالتان راحت باشد با ما تماس بگیرید.‎

  • مهمان می‌پذیرد رزرو هر اقامتگاه یا ویلا به معنای تأیید مقررات آن اقامتگاه یا ویلا از سوی ایشان است و می بایست به ضوابط آن پایبند باشد.

  • زمان ورود و خروج هر اقامتگاه در صفحه آن ذکر شده است. میزبان و مهمان متعهد به رعایت این زمانبندی هستند.

  • مهمان می‌پذیرد چنانچه به واسطه اقامت ایشان، خسارتی به محل اقامت و وسایل آن وارد شود، مسئولیت تأمین هزینه‌های مربوط به آن بر عهده ایشان خواهد بود.

  • رزرو خریداری شده، متعلق به مهمانی است که مشخصاتش هنگام ثبت سفارش وارد شده است، لذا غیر قابل انتقال به غیر است.

  • در صورتی که در مدت زمان اقامت مهمان در یک اقامتگاه، عملی خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران انجام شود و مسئولیت آن با شخصی است که مرتکب جرم شده است و ترپ هیچگونه مسئولیتی در خصوص تخلفات یا جرایم صورت نگرفته است.

  • در صورت درخواست لغو رزرو اقامتگاه یا ویلا، مبلغ رزرو پس از اعمال قوانین کنسلی اقامتگاه یا ویلا ، به شماره شبا، حساب یا کارت بانکی درج شده توسط کاربر در حساب کاربری ایشان واریز می‌شود. تمام تلاش ترپ بر آن است تا عودت مبلغ در کمترین زمان ممکن صورت پذیرد، اما بنا به شرایط ممکن است این فرآیند تا ۴۸ ساعت کاری به‌طول انجامد.

مجله تِرَپ

با شناخت بیشتری سفر کنید!

بهترین شهرهای شمالی جهت اجاره ویلا تابستانی

از جمله دغدغه‌های بسیاری از مسافران در تعطیلات تابستان، پیدا کردن محلی مناسب برای اقامت است. بسیاری از افراد در تعطیلات تابستان تمایل به سفر به شهرهای شمالی ایران را دا...

برای انتخاب ویلا در شمال باید به چه نکاتی توجه کنید؟

بسیاری از افراد تمایل دارند که برای گذراندن تعطیلات از ازدحام و هیاهوی شهرهای بزرگ فاصله بگیرند و مدتی را در یک منطقه خوش آب و هوا بگذرانند. به همین دلیل بخش زیادی از م...

هر آنچه باید درباره اجاره ویلا برای تابستان بدانید!

اجاره ویلا برای تابستان می‌تواند مقدمه آغاز یک تعطیلات هیجان‌انگیز برای شما و خانواده‌تان باشد. اگر قبلاً تجربه اجاره کردن ویلا را داشته باشید، می‌دانید که در اغلب اوقا...

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

loading

انتخاب رنگ
دریافت سبک